Vi holder lukket fra den 23.–28. december samt 31. december og 1. januar. Klinikken har dog åbent den 29. og 30. december samt 2. januar. Vi ønsker alle en glædelig jul og et godt nytår!

Tak for din henvendelse

Vi kontakter dig snarest for at bekræfte din tid.

Ålekistevej Tandklinik Logo
Trustpilot-rating
Google-rating
Facebook-rating

Hvorfor vælge os?

Tryghed

Vi sætter stor fokus på at skabe trygge rammer for alle vores patienter. Hos os vil du altid blive mødt af det samme smilende personale, der giver sig god tid til personlig behandling ved hvert eneste besøg.

Høj faglighed

Vi er et dygtigt og dynamisk team med mange års erfaring indenfor tandlægefaget. Vi er passioneret omkring vores arbejde, og stræber altid efter at være opdateret på den nyeste viden og mest skånsomme tandbehandlinger til vores patienter.

Kvalitet

Vi er kvalitetsbevidste, og stræber hele tiden efter at øge kvaliteten af vores behandling ved at anvende moderne udstyr og de bedste materialer til vores patienter. Vi stiller høje kvalitetskrav for at sikre det bedst tænkelig resultat.